Skibhus Friskole søger kreativ SFO-leder med tiltrædelse snarest muligt.

Stillingen er en fuldtidsstilling, med mulighed for lavere beskæftigelsesgrad, fordelt på timer i indskoling, forårsSFO og SFO

I indskolingen lægges der vægt på at opbygge et socialt fællesskab i trygge rammer, lære rutinerne at kende, kammeraterne, de ansatte og området. Skolestarten er en vigtig tid for de mindste og din rolle er derfor utrolig vigtig for deres resterende skoletid.

Skibhus Friskole startede i 2005 og er en lille friskole, med max 84 elever fordelt på 0. – 9. klasse. Grupperne er sammenlæste og fordelt på 5 grupper, udover den årlige ForårsSFO

Skolen har, ud over den almindelige undervisning, et kreativt fokus. På alle årgange undervises i musik, krea og drama, i samarbejde med Flow/1748. Vi vægter trivsel og relationer meget højt og har altid haft mantraet, ”trivsel avler læring”, som udgangspunkt i vores undervisning og pædagogik.

Vi søger:

• En kreativ, livsglad, og tydelig pædagog, som sammen med vores faste indskolingsteam skal værne om skolens mindste elever, samt sikre dem den bedste start på deres skolegang.
    • Du skal kunne skabe relationer, se styrkerne i det enkelte barn og være favnende for både børn og voksne.
    • Du skal kunne se dig selv i et tværfagligt arbejde, på en lille skole, med samarbejde på tværs af alle grupper.
    • Du er idérig og igangsættende. Legen er meget vigtig på Skibhus Friskole og det er derfor vigtigt, at du selv er legende og ser mulighederne i legens verden.

Hvad får du?

• Du vil blive en del af teamet på en lille skole, hvor alle kender alle. Forældre, elever, ansatte og naboer. Åbenhed, humor og sammenhold er et fast punkt i dagligdagen.
    • Rum til kreativ udfoldelse.
    • Et tæt skole/hjem-samarbejde og alle friskoletraditionerne.
    • Du får mulighed for at udvikle dig fagligt, socialt og personligt, på en skole med et fællesskab der brænder for skolen, sammenholdet og eleverne.
    • Du bliver en del af en arbejdsplads med humor, alsidighed og medbestemmelse.
    • Du vil blive ansat i henhold til gældende overenskomst og organisationsaftale mellem Finansministeriet og LC.

Hvis du vil vide mere om skolen
Besøg vores hjemmeside www.skibhusfriskole.dk, og se mere til hverdagen på Facebook eller instagram

Ansøgning, CV, kopi af eksamensbevis, referencer og evt. relevante bilag sendes elektronisk til;

info@skibhusfriskole.dk

Senest d. 31. marts 2024

Ansættelsessamtaler gennemføres i uge 15.